Pass 1 – Vecka 4 – Måndag 20 januari
Tid:
18:00
Kickstartsintervaller
Vi kickar igång årets Winter Camp med ett pulshöjande fartlekspass där vi varvar farter och längder på intervallerna.


Pass 2 – Vecka 4 – Onsdag 22 januari
Tid: 18:00

Crosspass i skogen
I det här passet tar vi oss ut i skogen med pannlamporna och kör olika styrkeövningar i kombination med jogging. Ett innehållsrikt och riktigt roligt pass där vi nyttjar naturens naturliga hinder.


Pass 3 – Vecka 5 – Måndag 27 januari
Tid: 18:00
Koordinationspasset
I det här passet blir det fokus på löpteknik och olika löpskolningsövningar. Du kommer i passet få öva upp din koordinationsförmåga, löpstyrka så väl som rytm och frekvens.


Pass 4 – Vecka 5 – Onsdag 29 januari
Tid: 18:00

Snöpulspasset
Ett pass där du får testa på att springa intervaller i snö som ger extra puls och styrka. Om det ej är snö kommer ett alternativt pass att genomföras.


Pass 5 – Vecka 6 – Måndag 3 februari
Tid: 18:00

Löpstyrkepasset i par
Ett pass där vi peppar varandra något extra i par genom olika intervaller och parstyrkeövningar. Ett pass där vi kommer att bli extra inspirerade av varandra.


Pass 6 – Vecka 6 – Onsdag 5 februari
Tid: 18:00

Reflexbaneutmaningen
Ett pass där vi springer en snitslad bana i skogen med hjälp av reflexer. Detta blir en häftig upplevelse!


Pass 7 – Vecka 7 – Måndag 10 februari
Tid: 18:00

Frekvenspasset
Ett pass där vi tränar upp spänst och styrka genom olika plyometriska hoppövningar. På vissa orter där det finns tillgång till trappor kommer passet att innehålla en del trapplöpning.


Pass 8 – Vecka 7 – Onsdag 12 februari
Tid: 18:00

Vinteräventyret
Det här kommer att bli ett riktigt fartfyllt och roligt överraskningspass där du kommer att bjuda på flera olika överraskningar.


Pass 9 – Vecka 8 – Måndag 17 februari
Tid: 18:00

Backstyrkepasset
Ett pass där vi kombinerar backintervaller med styrkeövningar som ger extra styrka, flås och pannben.


Pass 10 – Vecka 8 – Onsdag 19 februari
Tid: 18:00

Tempoutmaningen
Vi avslutar Winter Camp med ett enklare formtest för att se var du ligger till efter dessa fem veckors träning. Det här kommer att bli en perfekt avslutning efter fem riktigt roliga veckor.