Löparpodden
Löparpodden
object(WP_Query)#17382 (53) { ["query"]=> array(4) { ["page"]=> string(0) "" ["podcast"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" ["post_type"]=> string(7) "podcast" ["name"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" } ["query_vars"]=> array(65) { ["page"]=> int(0) ["podcast"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" ["post_type"]=> string(7) "podcast" ["name"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" ["error"]=> string(0) "" ["m"]=> string(0) "" ["p"]=> int(0) ["post_parent"]=> string(0) "" ["subpost"]=> string(0) "" ["subpost_id"]=> string(0) "" ["attachment"]=> string(0) "" ["attachment_id"]=> int(0) ["pagename"]=> string(0) "" ["page_id"]=> int(0) ["second"]=> string(0) "" ["minute"]=> string(0) "" ["hour"]=> string(0) "" ["day"]=> int(0) ["monthnum"]=> int(0) ["year"]=> int(0) ["w"]=> int(0) ["category_name"]=> string(0) "" ["tag"]=> string(0) "" ["cat"]=> string(0) "" ["tag_id"]=> string(0) "" ["author"]=> string(0) "" ["author_name"]=> string(0) "" ["feed"]=> string(0) "" ["tb"]=> string(0) "" ["paged"]=> int(0) ["meta_key"]=> string(0) "" ["meta_value"]=> string(0) "" ["preview"]=> string(0) "" ["s"]=> string(0) "" ["sentence"]=> string(0) "" ["title"]=> string(0) "" ["fields"]=> string(0) "" ["menu_order"]=> string(0) "" ["embed"]=> string(0) "" ["category__in"]=> array(0) { } ["category__not_in"]=> array(0) { } ["category__and"]=> array(0) { } ["post__in"]=> array(0) { } ["post__not_in"]=> array(0) { } ["post_name__in"]=> array(0) { } ["tag__in"]=> array(0) { } ["tag__not_in"]=> array(0) { } ["tag__and"]=> array(0) { } ["tag_slug__in"]=> array(0) { } ["tag_slug__and"]=> array(0) { } ["post_parent__in"]=> array(0) { } ["post_parent__not_in"]=> array(0) { } ["author__in"]=> array(0) { } ["author__not_in"]=> array(0) { } ["ignore_sticky_posts"]=> bool(false) ["suppress_filters"]=> bool(false) ["cache_results"]=> bool(true) ["update_post_term_cache"]=> bool(true) ["lazy_load_term_meta"]=> bool(true) ["update_post_meta_cache"]=> bool(true) ["posts_per_page"]=> int(15) ["nopaging"]=> bool(false) ["comments_per_page"]=> string(2) "50" ["no_found_rows"]=> bool(false) ["order"]=> string(4) "DESC" } ["tax_query"]=> NULL ["meta_query"]=> object(WP_Meta_Query)#25834 (9) { ["queries"]=> array(0) { } ["relation"]=> NULL ["meta_table"]=> NULL ["meta_id_column"]=> NULL ["primary_table"]=> NULL ["primary_id_column"]=> NULL ["table_aliases":protected]=> array(0) { } ["clauses":protected]=> array(0) { } ["has_or_relation":protected]=> bool(false) } ["date_query"]=> bool(false) ["queried_object"]=> object(WP_Post)#25832 (24) { ["ID"]=> int(129754) ["post_author"]=> string(5) "17140" ["post_date"]=> string(19) "2021-03-30 15:05:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-03-30 13:05:52" ["post_content"]=> string(744) "Hur ska man tänka kring träning under en graviditet? I det här avsnittet ringer vi upp experten och barnmorskan Maria Wigbrant som slår hål på många myter när det kommer till träning och graviditet. Vi pratar bland annat om att det inte finns något samband med ökad risk för missfall utan snarare bara en massa fördelar av att träna under sin graviditet. Vi pratar även om vad för typ av träning som är bäst att köra samt vad man ska tänka på när man vill komma tillbaka efter en förlossning. Hur snabbt kan man börja springa igen? Vi diskuterar även hur man ska tänka kring träning när man vill bli gravid. Ett riktigt spännande och lärorikt avsnitt som berör alla även om du just nu inte själv är gravid." ["post_title"]=> string(46) "Avsnitt 31, säsong 2: Graviditet och Träning" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-03-30 15:05:52" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-03-30 13:05:52" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(54) "https://runacademy.se/?post_type=podcast&p=129754" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "podcast" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["queried_object_id"]=> int(129754) ["request"]=> string(185) "SELECT wp_posts.* FROM wp_posts WHERE 1=1 AND wp_posts.post_name = 'avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning' AND wp_posts.post_type = 'podcast' ORDER BY wp_posts.post_date DESC " ["posts"]=> &array(1) { [0]=> object(WP_Post)#25832 (24) { ["ID"]=> int(129754) ["post_author"]=> string(5) "17140" ["post_date"]=> string(19) "2021-03-30 15:05:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-03-30 13:05:52" ["post_content"]=> string(744) "Hur ska man tänka kring träning under en graviditet? I det här avsnittet ringer vi upp experten och barnmorskan Maria Wigbrant som slår hål på många myter när det kommer till träning och graviditet. Vi pratar bland annat om att det inte finns något samband med ökad risk för missfall utan snarare bara en massa fördelar av att träna under sin graviditet. Vi pratar även om vad för typ av träning som är bäst att köra samt vad man ska tänka på när man vill komma tillbaka efter en förlossning. Hur snabbt kan man börja springa igen? Vi diskuterar även hur man ska tänka kring träning när man vill bli gravid. Ett riktigt spännande och lärorikt avsnitt som berör alla även om du just nu inte själv är gravid." ["post_title"]=> string(46) "Avsnitt 31, säsong 2: Graviditet och Träning" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-03-30 15:05:52" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-03-30 13:05:52" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(54) "https://runacademy.se/?post_type=podcast&p=129754" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "podcast" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } } ["post_count"]=> int(1) ["current_post"]=> int(-1) ["in_the_loop"]=> bool(false) ["post"]=> object(WP_Post)#25832 (24) { ["ID"]=> int(129754) ["post_author"]=> string(5) "17140" ["post_date"]=> string(19) "2021-03-30 15:05:52" ["post_date_gmt"]=> string(19) "2021-03-30 13:05:52" ["post_content"]=> string(744) "Hur ska man tänka kring träning under en graviditet? I det här avsnittet ringer vi upp experten och barnmorskan Maria Wigbrant som slår hål på många myter när det kommer till träning och graviditet. Vi pratar bland annat om att det inte finns något samband med ökad risk för missfall utan snarare bara en massa fördelar av att träna under sin graviditet. Vi pratar även om vad för typ av träning som är bäst att köra samt vad man ska tänka på när man vill komma tillbaka efter en förlossning. Hur snabbt kan man börja springa igen? Vi diskuterar även hur man ska tänka kring träning när man vill bli gravid. Ett riktigt spännande och lärorikt avsnitt som berör alla även om du just nu inte själv är gravid." ["post_title"]=> string(46) "Avsnitt 31, säsong 2: Graviditet och Träning" ["post_excerpt"]=> string(0) "" ["post_status"]=> string(7) "publish" ["comment_status"]=> string(6) "closed" ["ping_status"]=> string(6) "closed" ["post_password"]=> string(0) "" ["post_name"]=> string(42) "avsnitt-31-sasong-2-graviditet-och-traning" ["to_ping"]=> string(0) "" ["pinged"]=> string(0) "" ["post_modified"]=> string(19) "2021-03-30 15:05:52" ["post_modified_gmt"]=> string(19) "2021-03-30 13:05:52" ["post_content_filtered"]=> string(0) "" ["post_parent"]=> int(0) ["guid"]=> string(54) "https://runacademy.se/?post_type=podcast&p=129754" ["menu_order"]=> int(0) ["post_type"]=> string(7) "podcast" ["post_mime_type"]=> string(0) "" ["comment_count"]=> string(1) "0" ["filter"]=> string(3) "raw" } ["comment_count"]=> int(0) ["current_comment"]=> int(-1) ["found_posts"]=> int(1) ["max_num_pages"]=> int(0) ["max_num_comment_pages"]=> int(0) ["is_single"]=> bool(true) ["is_preview"]=> bool(false) ["is_page"]=> bool(false) ["is_archive"]=> bool(false) ["is_date"]=> bool(false) ["is_year"]=> bool(false) ["is_month"]=> bool(false) ["is_day"]=> bool(false) ["is_time"]=> bool(false) ["is_author"]=> bool(false) ["is_category"]=> bool(false) ["is_tag"]=> bool(false) ["is_tax"]=> bool(false) ["is_search"]=> bool(false) ["is_feed"]=> bool(false) ["is_comment_feed"]=> bool(false) ["is_trackback"]=> bool(false) ["is_home"]=> bool(false) ["is_privacy_policy"]=> bool(false) ["is_404"]=> bool(false) ["is_embed"]=> bool(false) ["is_paged"]=> bool(false) ["is_admin"]=> bool(false) ["is_attachment"]=> bool(false) ["is_singular"]=> bool(true) ["is_robots"]=> bool(false) ["is_favicon"]=> bool(false) ["is_posts_page"]=> bool(false) ["is_post_type_archive"]=> bool(false) ["query_vars_hash":"WP_Query":private]=> string(32) "2b39ec183a46de1818fff055e590f148" ["query_vars_changed":"WP_Query":private]=> bool(false) ["thumbnails_cached"]=> bool(false) ["stopwords":"WP_Query":private]=> NULL ["compat_fields":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(15) "query_vars_hash" [1]=> string(18) "query_vars_changed" } ["compat_methods":"WP_Query":private]=> array(2) { [0]=> string(16) "init_query_flags" [1]=> string(15) "parse_tax_query" } }

Hur ska man tänka kring träning under en graviditet? I det här avsnittet ringer vi upp experten och barnmorskan Maria Wigbrant som slår hål på många myter när det kommer till träning och graviditet. Vi pratar bland annat om att det inte finns något samband med ökad risk för missfall utan snarare bara en massa fördelar av att träna under sin graviditet.

Vi pratar även om vad för typ av träning som är bäst att köra samt vad man ska tänka på när man vill komma tillbaka efter en förlossning. Hur snabbt kan man börja springa igen? Vi diskuterar även hur man ska tänka kring träning när man vill bli gravid. Ett riktigt spännande och lärorikt avsnitt som berör alla även om du just nu inte själv är gravid.

Hur ska man tänka kring träning under en graviditet? I det här avsnittet ringer vi upp experten och barnmorskan Maria Wigbrant som slår hål på många myter när det kommer till träning och graviditet. Vi pratar bland annat om att det inte finns något samband med ökad risk för missfall utan snarare bara en massa fördelar av att träna under sin graviditet. Vi pratar även om vad för typ av träning som är bäst att köra samt vad man ska tänka på när man vill komma tillbaka efter en förlossning. Hur snabbt kan man börja springa igen? Vi diskuterar även hur man ska tänka kring träning när man vill bli gravid. Ett riktigt spännande och lärorikt avsnitt som berör alla även om du just nu inte själv är gravid.