Nu har vi lottat ut fem stycken vinnare till en plats i vÄrens löpargrupper. Det ni behövde göra för att vara med i utlottningen var att tagga Runacademy nÀr ni hade kört sista passet i löpargrupperna, dvs vÄr mjölksyrautmaning.

Grattis till alla er som genomförde sista passet i löpargrupperna pÄ egen hand! Löpargruppsavslutningen blev inte som vi hade planerat tidigt i höstas, men vi hoppas alla genomförde passet ÀndÄ pÄ bÀsta möjliga sÀtt utifrÄn hur lÀget ser ut just nu. Det var ett tufft och jobbigt pass sÄ en stor applÄd till alla er som kÀmpade pÄ passet!
De fem glada vinnarna till en plats i vÄrens löpargrupper Àr:




