Nu nÀrmar vi oss starten pÄ vÄrens löpargrupper och imorgon Àr det dags för vÄrens ledarutbildning! Omkring 50 taggade och nya ledare kommer till utbildningen i Stockholm. Det ska verkligen bli skoj att fÄ trÀffa alla!

I vÄr utbildning kommer vi att varva teori med praktik. Vi gÄr igenom alltifrÄn trÀningslÀra till löpteknik och hur man ska vara en bra ledare. Det blir ocksÄ mycket praktiska övningar dÀr de fÄr öva pÄ att leda grupper. Kommer att bli riktigt skoj!
Vi har precis dessutom fÄtt vÄra snygga ledarklÀdet för vÄren frÄn Salomon. Tjejerna kommer att ha gröna jackor medan killar fÄr blÄ. Framförallt gillar vi tjejernas mönstrad tights.
Nu ser vi fram emot helgen och att trÀffa alla nya ledare för vÄren!



