Det Ă€r verkligen sĂ„ skoj att fĂ„tt smygstarta med prova pĂ„ pass. Idag har vi kört i VĂ€xjö, Farsta och Ăstermalm. Extra skoj om det tack vare dessa pass kan fĂ„ med nĂ„gon mer att vĂ„ga trĂ€na med oss i höst. För mĂ„nga kan det nĂ€mligen vara ett stort steg att anmĂ€la sig till en löpargrupp och dĂ€rför som vi kör ett provpass sĂ„ det finns möjlighet att testa en gĂ„ng först.

Om tvÄ veckor startar sedan löpargrupperna pÄ riktigt!
Löpskolning pÄ dagens pass i VÀxjö!
Vi hade Àven skoj i Stockholm
Glada ledare i Farsta!






