StÀng star

Runacademys blogg

Vi syns pÄ Göteborgsvarvet

Publicerad

Ska du springa Göteborgsvarvet i helgen? 

Vi kommer vara pĂ„ plats pĂ„ Göteborgsvarvet den 13 maj med bĂ„de hejarklack ute pĂ„ banan och tĂ€lt pĂ„ startomrĂ„det. Du som springer kommer möta vĂ„r hejarklack pĂ„ etapp 9, mellan kilometer 19–20. Hejarklacken kommer ge dig en massa pepp inför slutspurten pĂ„ loppet sĂ„ se till att du har pĂ„ dig din Runacademy tröja! Vill du ansluta dig till hejarklacken före eller efter ditt lopp Ă€r du varmt vĂ€lkommen. Hit Ă€r ocksĂ„ sjĂ€lvklart dina supporters vĂ€lkomna!
Hejarklacken stĂ„r intill ”BASF-huset” pÄ Haraldsgatan 5.

Vi kommer Àven ha ett tÀlt (nr 35) i företagsbyn pÄ startomrÄdet. Kom gÀrna förbi sÄ fÄr du en t-shirt samt fika frÄn oss! HÀr fÄr du Àven lÀmna vÀska/ ombyte i vÄrt tÀlt och hÀrligt hÀng före eller efter ditt lopp!

Stort lycka till alla löpare!

HÀr ser du en karta pÄ var vi har vÄrt tÀlt vid startomrÄdet:


Kommentarer avstÀngda.